Omgaan met mensen via de telefoon kent een aantal ijzeren wetten. Die zijn eenvoudig uit te leggen, maar alleen ervaring met het ermee omgaan leidt tot de gewenste resultaten. Telefoontraining kan op locatie worden gegeven en op maat worden gemaakt voor uw bedrijf of organisatie. Viavox praat u graag bij over de mogelijkheden.
Een glimlach, een vlot uiterlijk en een aardige babbel zijn niet meer voldoende om de spilfunctie van de receptie goed te kunnen uitoefenen. Kunnen omgaan met onverwacht bezoek of verzoek, klachten en ontevredenheid in goede banen leiden en zowel hooggeplaatst bezoek als de schoonmaakploeg op een goede manier kunnen begeleiden. Zomaar wat zaken die de effectiviteit van uw receptie bepalen. Die effectiviteit kunt u trainen bij viavox.
Gastvrouw- en gastheerschap, tijdens bijvoorbeeld bijeenkomsten, vergaderingen, seminars, is een vak apart. Viavox scherpt de kwaliteiten van u en uw medewerkers aan om steeds de juiste indruk achter te laten.